2019-04-11

Młodzieżowa Rada Miejska Jasła

Młodzieżowa Rada ma charakter konsultacyjno-doradczy. Głównym celem jej działania jest kształtowanie postaw obywatelskich młodzieży, włączanie ich do współpracy z organami samorządu lokalnego. Rada ma również zapewnić uczestnictwo młodzieży w procesie podejmowania decyzji mających wpływ na jakość życia w środowisku lokalnym oraz ma reprezentować potrzeby dzieci i młodzieży wobec organów samorządu miasta i podmiotów działających na rzecz dzieci i młodzieży.

Kadencja Młodzieżowej Rady Miejskiej trwa 2 lata. Rada realizuje swoje cele poprzez konsultowanie i opiniowanie projektów uchwał i spraw skierowanych do niej przez Radę Miejską Jasła i Burmistrza Miasta Jasła. Rada może kierować opinie, apele, postulaty do organów samorządowych miasta Jasła oraz do innych podmiotów działających na rzecz dzieci i młodzieży.

Załączniki

  Statut Młodzieżowej Rady 14,21 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Zmiana statutu (29.12.2016r.) 5,83 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Zmiana statutu (14.02.2017r.) 104,69 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Skład Młodzieżowej Rady 512,25 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się